2012-10-22
 18:41:28

Inferno

Hallå där i höstmörkret!

Kom hem från jobbet för en timme sedan. Slängde mig direkt i soffan och satte på Petra Marklunds nya album, Inferno. Njutning på hög nivå för öronen! Dock är vädret inte lika njutningsfullt. Ska ändå försöka ta mig ut i höstrusket och samla lite poäng till vår tävling, Motionsracet, som vi har på jobbet. Ikväll planerar jag att krypa i säng rätt tidigt och läsa min deckare. Ruskiga höstkvällar kan vara rätt mysiga ändå.

Under helgen har jag lagt stor vikt åt vila och återhämtning. Mycket stall och hästar blev det också då vi hade stalljour och 35 hästar att sköta om. Nu känner jag mig faktiskt rätt frisk, lite snuvig bara.

Nehe, nu kurrar magen allt för mycket så jag ska röra ihop lite mannagrynsgröt.

Vi hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: