2012-09-10
 21:27:33

Helgen



Sitter här och njuter i vårt fina vardagsrum och njuter av hur fint det blev. Tapeterna blev verkligen perfekta. Förra veckan köpte jag lite kuddar till soffan och gardiner till alla fönster här inne. Nu återstår bara för min kära mormor att sy upp dem. I helgen var jag och Alle på IKEA och köpte en matta och lite andra småprylar och gick på bio.

Helgen innan var vi i Falkenberg IGEN, denna gången tillsammans med Alles barndomsvän och hans tjej. Trevligt trevligt! Det blev också en tripp för mycket till Ullared, denna gången handlade jag mer lagom, det blev mest till hästen.

Hästen och jag går framåt tillsammans. Denna veckan tänkte jag börja träna på ett dressyrprogram så får vi se när vi kan tänkas börja tävla. Dock måste vi fortsätta en hel del med konditionen. Får så himla bra tips från vänner som leder oss framåt hela tiden.

Åter till vardagen. Jobba, rida, städa, tvätta, handla, jobba, rida, städa... Ja men vardagen är inte så illa den heller - bara när man har feber och huvudvärk. Nej nej nej!

Nu ska jag kurera mig. God natt!
 
                                  
 
Avslutar med lite bilder från de två senaste veckorna.
                                                      
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: