2012-10-18
 21:52:00

Tid för återhämtning

Hej på er!

Ikväll hittade jag visst hit. Nu var det ett tag sedan igen. Fast jag har faktiskt varit inne ibland och börjat skriva lite men sen har det liksom tagit stopp. Jag har inte haft någon inspiration över huvud taget. Det kanske har varit lite för mycket sista tiden för att kunna samla tankarna. Lite för mycket häst, lite för mycket träning, lite för mycket träning, lite för lite vila. Kanske inte konstigt att jag har varit sjuk se senaste dagarna. Halsont och feber som alla andra. Det är då tusan att min kropp aldrig kan stå emot en enda baskilusk nu för tiden. Så fort det går något virus så blir jag smittad. Innan ätstörningsperioden var jag knappt aldrig sjuk. Tänk om jag inte får tillbaka mitt superstarka immunförsvar och kommer vara en vekling för resten av livet. Mer tid för återhämtning och lite vitaminer hoppas jag gör susen. Jag ska sluta att köra i 110 hela tiden och jag ska verkligen se till att det blir en förändring. Nu ska jag krypa ner bredvid min snarkande älskling och värma mig lite. Imorgon är sista arbetsdagen innan helg. Helgen består dock av stalljour men som tur är så är vi flera som hjälps åt så det ska nog gå an.

Ta vara på varandra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: