2012-06-21
 20:02:51

Glad midsommar!

Jag är rätt så trött efter dagens händelser som slutade både bra och dåligt. Det dåliga var att jag flög av en häst och skadade höften så nu blir det kryckor ett tag. Men det positiva är att både jag och Moa fastnade för samma häst och vi har funderat igenom det hela och bestämt oss för att tacka ja till den. Så i nästa vecka kommer vår nya familjemedlem. Det var tur att jag hann att provrida den hästen innan jag åkte av den andra. Jag får ta det lite lugnt några veckor med lugna skrittrundor i skogen men det är inte fel det heller.

Idag är det förresten bara elva dagar kvar tills jag och Alle flyttar. Det ska bli sååå sköönt! Imorgon ska i fira midsommar med våra bästa vänner genom att grilla vid sjön men innan det ska jag jobba. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla på något avsnitt av Sjukhuset.

Glad midsommar på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: