2012-06-12
 20:58:38

Njuter av tillvaron

Just nu njuter jag till fullo av tillvaron. Jag har varit ledig idag så jag har passat på att njuta extra mycket. Det kan behövas när man har jobbat helg. På förmiddagen drog jag med min mamma ut på stan som smakråd när jag skulle handla lite sommarplagg. Det hela slutade med att jag hade provat KappAhls alla bikinisar i flera olika storlekar. Efter säkert en timme i affären kom jag tillslut hem med en balconette bikini och en skjorta. Jag känner mig rätt så nöjd faktiskt. Det är alltid väldigt omständigt när jag ska köpa kläder till mig själv vilket inte händer så ofta. Jag har svårt att unna mig själv saker så det tåls att träna på.

Efter shoppingturen lunchade jag med två av mina bästa vänner. Det var ett kärt återseende oh oj så mycket vi hade att prata om. Det blir så när alla studerar på olika orter och man inte har sett varandra på flera månader. I sommar blir det ändring på det för då blir det sönagsbrunchar och tennis varje vecka.

En anna rolig sak som har hänt idag är att vi har hittat två hästar som vi ska åka och provrida nästa vecka. Det ska bli så roligt!

Nu ska jag dricka upp mitt te och ta en kvällspromenad för att sedan krypa ner och läsa min bok. Det är en bra tisdagkväll det.


Bellman får följa med mig ut ikväll.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: