2012-05-22
 22:25:29

Tillaka igen

Då är jag äntligen tillbaka här igen. Under ett halvår har det hunnit hända mycket må ni tro. Jag har hunnit med att flytta långt hemifrån, börja på tandläkarprogrammet i Göteborg, få ett återfall i min depression, flytta hem, komma tillbaka till gamla jobbet, skaffa ny lägenhet på hemmaplan och det är ungefär där jag står idag. Det blev inte så bra som jag trodde från början, jag var inte riktigt redo för detta, inte tillräckligt frisk. Men jag är glad att jag tog chansen och vågade prova mina vingar. Min underbara Alexander - han har stått vid min sida hela tiden, följt varje steg jag har tagit och fångat upp mig varje gång jag har fallit mot botten. Tack gode Gud för att jag får dela mitt liv med denna underbara människa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: